Sayfalar

Bildiğiniz Kartları Unutun




      İskambil kağıdı denince kafasında şu sağdaki resim canlanan şanssız azınlıktaydım 1-2 yıl öncesine kadar. Sonra bir gün Youtube'da kartlarla sihir numaraları yapan Amerikalı bir adamın videolarına denk geldim ve Bicycle ile tanıştım.



Bicycle, ABD menşeli ve (muhtemelen) dünyanın en büyük iskambil kartı üreticisi. Resmi poker turnuvalarında, kumarhanelerde ekseriyetle tercih ediliyor.

Ben yukarıda bahsettiğim videoda markayı öğrendikten sonra hemen web sitelerine gittim. İnanılmaz geniş bir koleksiyonları var. Her tarza, her zevke göre inanılmaz güzellikte kartlar var. Ben de o zaman baktığımda 2 modeli gözüme kestirmiş ve "bir gün benim olacaksınız" demiştim. 



İşte o iki model:



1) Club Tattoo




Bir 'old school' tattoo sahibi olarak o zamanlar bu tarz dövmeleri araştırıyordum ve çok meraklıydım. O yüzden Bicycle'ın sitesinde hemen dikkatimi çeken ve ilk görüşte vurulduğum model bu oldu. Şu an sahip olduğum 3 Bicycle desteden biri.
Şu güzelliğe bir bakın. Çok iyi değil mi?












2) Alchemy England



Bu desteyi de siteyi ilk ziyaretimde çok beğenmiştim ama yine de favorim Club Tattoo idi. Fakat kartlar elime geçtikten sonra Alchemy bir tık öne geçerek zirveye yerleşti. Çok seviyorum.










     Aşağıda fotoğraflarını paylaştıklarım ise sahip olmadığım ama beğendiğim bazı diğer modeller. (Resmi model adlarını fotoğrafların altına yazdım.)


Expert Back

Perspective

Robocycle

Steampunk




* Bonus: Bicycle'ın çok güzel de bir mobil uygulaması var. Onlarca kağıt oyununun kurallarını ve nası oynandığını görebiliyorsunuz. Kişi sayısı, kişilerin yaş durumu (çocuk/yetişkin/karışık) gibi kriterler seçerek grubunuza uygun olarak oyunları filtreleyebiliyorsunuz.